Godmorgon Sverige :)

Vaknade. Klockan är 05.59 och bredvid mig ligger min älsklings pojkvän. Upp. Hitta kläderna, en strumpa där och en strumpa där. Toaletten, ljuset trycker sig in i mina ögon när jag borstar tänderna. Minus 4 grader ute, inte så att man klär av sig av värmeslag direkt. Träffar Emma på tåget och äter frukost. Frukost är världens godaste, kan man inte få äta de varje måltid?

Igår fick jag en beställning av en tjej på mammas jobb. Hennes dotter, lisa ville köpa två par örhängen av mig. Ska göra dom i morgon, alltdi kul med folk som tycker om mina örhängen :D

Puss puss, nu ska jag plugga lite på ett prov som vi har om en vecka! Teckenspråk och Mc Donalds i kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0