Buuu !

I tisdags när jag besökte mammas jobb en timme innan jag skulle träffa älsklingen så fick jag denna supersöta beställningen av mamma. Lisas mamma jobbar på mammas jobb och hade kommit upp med denna lappen innan jag hade kommit. Men visst är den söt, såna här beställningar skulle jag vilja ha hela tiden :D

I helgen blir de scoutläger med spöktema och jag ska vara häxa :D

Firar 10 månader med älsklingen i morgon så han får väll en puss. Bättre pojkvän får man leta efter! 
Älskar dig Viktor <3

Nu ska jag plugga klart och sedan packa klart och sedan lägga mig i min underbara säng ocg sova till kvart över 6.

Godnatt <3




Kommentarer
Postat av: Jennifer och Linnéa

svar: Nu finns recept uppe! Bara att titta :)

Kram

2009-10-19 @ 18:21:45
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0