Nya örhängen på Prickig katt :D

Idag gick jag till prickig katt för att kolla läget och även lämna in nya örhängen, så nu hänger de fler där :D Har även sänkt priset till 98 kr för alla örhängen, styck !

Jag har hängt upp en lapp i skolan om att jag säljer örhängen och i fredags när jag gick förbi hade en tagit en lapp och idag vid 12 tiden va de typ 4 borta :D Wohoo !

Ni som läser denna bloggen får jättegärna kommentera vart ni fick adressen för de kan vara kul att veta !

Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt i morgon, Godnatt :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är glad för din skull...

Hur jag fick tag på adressen? Hhaha, du sa den precis till mig kawaii! Puss <3

2009-09-01 @ 12:39:53
Postat av: Nina Josefin

Vad gör du för örhängen?

2009-09-01 @ 13:16:41
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: YIN & YANG

Hej !!

Vi vill uppmärksamma alla på din sida att vi är en nystartad blogg som inriktar sig på kärlek och relationer,ALLA är välkomna att ta en titt,idag är det tips-tisdag och ni är välkomna att både ge tips och be om de,när det gäller vad som helst.

Ha en fin dag alla kärlekskranka själar där ute =)

2009-09-01 @ 14:09:49
URL: http://heartbreakonline.blogg.se/
Postat av: fanny

SV: Eller hur är det gott :D Jag tycker också att det är super kul att ta kort på nyckelpigor! Har faktiskt en fin bild på en som jag är super duper nöjd med :D Kul idee att pärla örhängen :) <3

2009-10-02 @ 10:07:02
URL: http://funnybunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0