Nya örhängen :D

Idag har jag och min mamma suttit och gjort örhängen i tre timmar ^^ Gick jättebra och vi gjorde några nya formar och färger !

Jag fick sälja mina första örhängen privat i förrgår med, min kompis va så imponerad och ville ha ett par kassetband så vi hade tjejkväll men jag fick jobba :P Men jag hann med båda att pärla och att vinna spelet :D Skills :)

Kassetbanden har blivit jätte poppis och de är de som tar längst tid men de är kul att folk vill ha dom eftersom att dom är så coola :D

Hör av er om ni vill köpa eller komma med ideer och tips :D

Pris!
Stora: 75 kr
Mellan: 60 kr
Små: 40 kr


Kommentarer
Postat av: Panniie

ååh ett para sånna rosa vita blommor vad kostar dom?<33

2009-08-30 @ 22:35:01
URL: http://annielilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0